اخبار اخبار تکنولوژی

اربعین؛ واقعیتی شگرف در منظومه رسانه‌ای جهان

تبلیغات بنری


معاونت فضای مجازی رسانه ملی همانند سال های گذشته در ایام اربعین ویژه برنامه هایی را برای مخاطبان رسانه اجرا کرد که با استقبال کاربران از سراسر کشور و جهان مواجه شد.

چهل یک واقعیت شگفت انگیز در سیستم رسانه ای جهانی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در این راستا هر لحظه امکان انتخاب و تعامل با فضای معنوی سفر اربعین برای علاقمندان وجود دارد.

حمیدرضا ملاموسی زاده معاون فضای مجازی با اشاره به کمپین ملی رفیع اربعین، آن را یکی از مهم ترین عرصه های مشارکت عمومی عنوان کرد.

وی گفت: در ایام اربعین حسینی ستاد راوی الاربعین محور تولید محتوا در رسانه ملی به ویژه فضای مجازی بود. این کمپین در سطح ملی با همکاری و هماهنگی سازمان ها و نهادهای مختلف دولتی برگزار شد.

وی ادامه داد: با راه اندازی کمپین رفیع الاربعین و در دسترس قرار دادن آن برای کاربران در تلویزیون، تلاش شد تا میلیون ها نفر در تجربه پیاده روی اربعین شرکت کنند و از این طریق از زائران دعوت شد تا نظرات خود را به اشتراک بگذارند. لحظاتی از مسیر با استفاده از هشتگ #رفیع_اربعین تصویری از راهپیمایی بکشید و در قالب داستان های ویدئویی کوتاه با موضوعات مرتبط با اربعین، مردم مظلوم غزه و مهمان نوازی مردم عراق به این کمپین بپیوندید.
ملاموسی زاده گفت: نتیجه این فراخوان مردمی بسیار موفق بود و کلیپ های زیادی از سراسر کشور ارسال شد و در نهایت بهترین داستان ها از شبکه های صدا و سیما پخش می شود و برندگان این کمپین جوایز ارزنده ای دریافت خواهند کرد.

وی افزود: این حرکت نه تنها باعث شد تا افراد بیشتری در این رویداد معنوی شرکت کنند، بلکه توانست زوایای مختلف این رویداد بزرگ را از منظرهای مختلف به تصویر بکشد و در این رویداد ملی، اقدامات مردم در جریان رویداد واقعی مورد توجه قرار گرفت. حساب کاربری برای تولید محتوای روایی مراسم اربعین و انتشار آن در فضای مجازی باید مراحلی برای فعالیت کاربران در فضای مجازی فراهم شود.

تبلیغات بنری

iribnews به نقل از تیلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *