80 درصد از دنبال کنندگان بازی های المپیک 2024 پاریس این مسابقات را از طریق درگاه های رسانه ملی تماشا کردند.
به گزارش تیلا مرکز تحقیقات صدفسیما اعلام کرد: بر اساس نظرسنجی انجام شده در خصوص پخش بازی های المپیک 2024 پاریس، 80 درصد از کسانی که بازی های المپیک را دنبال کردند، از طریق سما، تلبیون و صدا، مسابقات ورزشی پاریس را تماشا کردند. کانال ها
بر اساس گزارش معاونت فضای مجازی که به بررسی میزان بازدید ویژه برنامه های رسانه ملی 2024 در شبکه های اجتماعی و مکاتبات داخلی پرداخته است، 100 هزار قطعه محتوای مسابقات و محتوای مرتبط در پنج پلتفرم تلگرام منتشر شده است. توییتر، اینستاگرام، ایتا و روبیکا و در مجموع یک میلیارد بازدید و مصرف داشته اند.
در سی و سومین دوره بازی های المپیک پاریس از 5 تا 21 مرداد میزبان بیش از 200 کشور بود و تیم ورزش کشورمان با 12 مدال در رده بیست و یکم قرار گرفت. رسانه ملی با خرید حق پخش مسابقات و تهیه چندین ویژه برنامه از شبکه سه سیما و ورزش و همچنین متن و پوشش مسابقات در سایر شبکه های سیما، رادیو، منطقه و خارج از کشور، به پوشش این رویداد جهانی ورزشی پرداخت. پلتفرم های تلویزیون
iribnews به نقل از تیلا