اخبار اخبار تکنولوژی

نقش‌آفرینی رسانه ملی در تقویت خودباوری و هویت ملی

تبلیغات بنری


الجبلی در نشست برنامه ریزی رسانه ملی:

رئیس سازمان رسانه ملی گفت: آنچه رهبر انقلاب اسلامی از شکل تحول در سه بعد رویکرد، سازوکار و محتوا به عنوان سند اجماع سازمان صدا و سیما تایید کردند، امروز دیگر سند بلندپروازانه ای نیست. که نمی توان به آن دست یافت.

نقش رسانه ملی در ارتقای خودباوری و هویت ملی

به گزارش خبرگزاری صدفی سیما، پیمان جبلی در نشست برنامه ریزی رسانه ملی گفت: تحولات اخیر ملی و منطقه ای باعث شده همکاران ما نسبت به گذشته مهارت بیشتری داشته باشند. چون با گذرگاه های مهمی مواجه شده ایم و نقاط قوت مان مشخص شده است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب و جبهه مقاومت، دبیران معاونت برنامه ریزی را به جمع سربازان این سازمان که برای تحقق تحول تلاش می کنند فراخواند و خطاب به آنان گفت: شما با تمام توان و انگیزه و تمام تلاش می کنید. تعیین برای اثبات اینکه رویاها، استراتژی ها و اهداف تحول قطعاً قابل دستیابی هستند

الجبلی افزود: آنچه رهبر انقلاب فرزانه در قالب تحول در سه بعد رویکرد، سازوکار و محتوا به عنوان سند اجماع صدا و سیما تأیید کردند، امروز دیگر سندی بلندپروازانه نیست که نتواند. شما همان چیزی هستید که ثابت می کند به دست آمده است و محقق خواهد شد.

رئیس رسانه ملی به فراز و نشیب ها و تحولات سه سال پرحادثه اخیر در کشور و منطقه اشاره کرد و گفت: صدفی سیما به عنوان بستر نظام برای خلاقیت های فرهنگی و سخنران جمهوری اسلامی ایران در در سطوح ملی، منطقه ای و بین المللی، این تحولات را مدیریت و به نمایش گذاشته است که بیش از هر زمان دیگری منجر به اجرای سند تحول شده است، بازخوانی اهداف، سازوکارها و رویکردهای کلی در نهایت دستیابی به یک تغییر محتوا ضروری است.

الجبلی تأکید کرد که تحولات اخیر، البته، همکاران ما را نسبت به گذشته ماهرتر کرده است. چرا که با گذرگاه های مهمی مواجه بوده ایم و با اصلاح برخی کاستی ها نقاط قوت ما مشخص شده است. ما به وضوح دیدیم که نقاط قوت ما چقدر در آوردن مردم به پای صندوق های رای و ترویج مشارکت سیاسی موثر است. همچنین در عملیات «قول صادق 1» و «2» متوجه شدیم که چگونه دو عملیات مهم نظامی با نقش آفرینی رسانه ملی به نقطه افتخار تاریخی، نمونه بارز خودباوری و عنصری برای تقویت اعتماد به نفس ملی تبدیل شد. . . این مهم تنها با تلاش همکاران در عرصه ماموریت و حمایت رسانه ملی اتفاق افتاد.

الجبلی ادامه داد: آنچه در نهایت باید نگران ما باشد، دیدگاه عمومی است. مخاطب باید ما را تشویق کند و به ما این احساس را بدهد که اتفاق مثبتی افتاده است. شیرینی حضور پررنگ مردم روستا را در قاب تصویر نیز حس کرد.

رئیس سازمان صدا و سیما بر لزوم توجه به همه ابعاد تصمیمات و برنامه های مدیران برنامه ریزی این سازمان برای عبور از تنگناهای حساس تاکید کرد و گفت: حوزه برنامه ریزی نیازمند افق وسیعی است. همه عناصر برنامه ریزی باید این افق وسیع را داشته باشند. زیرا همه ما در خدمت آنتن و تولید محتوای فاخر و ارزشمند هستیم.

وی همچنین از حمایت همه جانبه از حوزه ستادی خط صدا و سیما خبر داد و گفت: عامل اصلی تولید که حوزه خط است، باید احساس کند که ارتشی پشت سر اوست و موانع را برمی دارد و از او حمایت می کند. حوزه برنامه ریزی تمام تلاش خود را برای دستیابی به اهداف تحول به کار گرفته است که حاصل آن تأثیرگذاری بیشتر رسانه ها در جذب عموم مردم، ایجاد همبستگی اجتماعی و ملی و رساندن پیام به مردم در چهار نقش بوده است. رسانه ملی مانند اردوگاه، پناهگاه، بیمارستان و دانشگاه.

به گفته رئیس رسانه ملی، همکاران مرکز برنامه، برنامه و بودجه سازمان، حلقه واسط برنامه‌ریزان و سیاست‌گذاران و حلقه واسط تبدیل رویاها به استراتژی‌های کاری و کاری هستند.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *