رئیس مرکز ملی پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: در بازه زمانی 31 تا 7 آذرماه 3373 شکایت از مردم در سامانه ملی 190 ثبت شد.
وی بیان کرد: در مدت فوق 2205 تماس با موضوع اورژانس، 4802 تماس با موضوع بهداشت، 15685 تماس با موضوع استعلام موجودی دارو، 2432 تماس مشاوره دارویی، 2549 تماس در خصوص شکایات دارویی، 5 مورد 985 تماس بابت تعرفه ها و 1110 تماس با شکایت کارکنان درمان در سامانه ملی 190 ثبت شد.
دکتر حکمت ادامه داد: در برخی موارد فوری همکاران ما بلافاصله با مراکز درمانی تماس می گیرند و وضعیت شکایات بلافاصله پیگیری می شود و سایر شکایات به صورت الکترونیکی به رؤسای دانشگاه های مربوطه در دانشگاه های علوم پزشکی منتقل می شود.