به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما، مجموعه تبلیغاتی «ایران شگفت انگیز» شامل 9 بروشور به 13 زبان در حوزه فضای مجازی و مکتوب در مراسمی رونمایی شد.
مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی در این مراسم گفت: این محصولات در زمینه های مذهبی، غذایی، مناسبت ها، آئین ها، آداب و رسوم، اقامتگاه ها، میراث فرهنگی و اماکن تاریخی کشور تهیه و شامل تصاویر و توضیحات لازم می باشد.
مسلم شجاعی افزود: المان های جدید تبلیغاتی تعاملی بوده و کاربران فضای مجازی به صورت آنلاین و آفلاین قابل دسترسی هستند.
به گفته مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی، مطالب تبلیغاتی ایرانگردی به سفارتخانه های ایران در ۶۸ کشور، نمایشگاه های خارجی و نمایندگان آژانس های مسافرتی ارسال شده است.
iribnews به نقل از تیلا