اخبار اخبار عمومی

رسیدگی به بیش از۳ هزار و ۵۰۰ پیام سامانه ۱۳۷ پلاس

تبلیغات بنری


گشت اورژانس اجتماعی در پنج ماهه اول سال بیش از 3500 پیام را به سامانه 137 پلاس ارسال کرده است.

مدیریت بیش از 3500 پیام برای سیستم 137 پلاس

برای گزارش دادن تیلا رئیس سازمان خدمات اجتماعی و مشارکت های شهرداری تهران گفت: گشت های پشتیبانی شهر وابسته به این سازمان در سه شیفت کاری شبانه روزی و به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند و بخشی از این وظایف رسیدگی به پیام های شهروندان در سیستم 137 پلاس

سید محمد نقیب افزود: پس از ارتباط شهروندان و اعلام آسیب های اجتماعی، گشت های حمایت اجتماعی اورژانس شهرستان به محل مورد نیاز اعزام و اقداماتی از قبیل ساماندهی معتادان متجاهر، متکدیان، بی خانمان ها، خانواده های بی سرپرست، افراد آسیب دیده، گم شده، بچه ها کار و خیابان را انجام دادند.

تبلیغات بنری

iribnews به نقل از تیلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *