مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان بر تبادل تجربیات و جدیت در ارزیابی و نظارت بر خدمات و اطلاعیه های ارسالی با نقشه راه از سوی معتمدین فرمانداری فصل شیرین تاکید کرد.
به گزارش تیلا ، حجت الاسلام متقی فر مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان در دومین نشست تخصصی معلمان وصال شیرین سراسر کشور گفت: در ابتدا هر چه برای تبلیغات هزینه می کنیم در واقع یک سرمایه گذاری است، بنابراین باید تبلیغات هوشمندانه و استراتژیک را جدی بگیریم.
وی با اشاره به اینکه طی سه ماه گذشته بیش از 1400 سرویس در سامانه تلفن همراه بارگذاری شده است، افزود: تمامی خدمات واصل شیرین با بالاترین کیفیت در نظر گرفته شده است و زوجین می توانند بنا به توانایی و سلیقه خود از این خدمات استفاده کنند. . .
متکی فر همچنین تاکید کرد: در این طرح ما به عنوان دولت و شما به عنوان متولیان طرح واصل شیرین تنها واسطه بین مصرف کنندگان و بنگاه های کوچک هستیم و از تخفیف مشاغل بهره مند نخواهیم شد و تمامی تخفیف های کسب و کار نصیب همسران می شود. .
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان گفت: مدیران طرح در گام اول باید تمامی شرکت هایی که قصد اعطای تخفیف دارند را شناسایی و در سامانه ثبت کنند و وظیفه دوم ارزیابی این شرکت ها است تا مشخص شود آیا آنها آیا این سرویس را به درستی انجام می دهند یا خیر.
متقدم با بیان اینکه این کار به صورت شبکه ای و ملی در حال انجام است و هر زوجی از هر استانداری کشور می توانند خدمات را دریافت کنند، افزود: تاکنون هیچ اطلاعیه ای در این زمینه نداده ایم و مشغول آماده سازی زیرساخت ها بودیم اما اکنون این آمادگی وجود دارد که افرادی از این خدمات مطلع شوند.
دومین نشست تخصصی معلمان وصال شیرین سراسر کشور با حضور حجت الاسلام متقی فر مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان امروز 28 شهریورماه در سالن اجتماعات مدرسه وصل شیرین. ساختمان شماره 2 وزارت ورزش و جوانان در این نشست یک روزه معلمان، طرح شیرین فصال به بیان تجربیات، چالش ها، پیشنهادات و نظرات آنان می پردازد.
iribnews به نقل از تیلا