بازدید ۱۰۰ میلیونی از صفحات اینفلوئنسرهای ایرانگرد
اخبار اخبار تکنولوژی

بازدید ۱۰۰ میلیونی از صفحات اینفلوئنسرهای ایرانگرد

تبلیغات بنری


معرفی گردشگری ایران از طریق اجرای طرح صلح ایران

طرح توسعه گردشگری بین‌المللی و ارتقای برند ملی با مشارکت اینفلوئنسرهای شبکه‌های اجتماعی خارجی با عنوان صلح ایران اجرا می‌شود و پیش‌بینی می‌شود محتوای تولید شده توسط این شخصیت‌ها به ۱۰۰ میلیون بازدید برسد.

بازدید ۱۰۰ میلیونی از صفحات اینفلوئنسرهای ایرانگرد

برای گزارش دادن تیلادر چارچوب طرح تأثیرگذاران صلح ایران که با همکاری دفتر توسعه و بازاریابی گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی اجرا می‌شود، در دو ماهه اول سال 1403 تعداد اینفلوئنسرها در دو گروه از کشور سوئیس به 10 نفر رسید. و قبرس، سنگاپور، مصر، امارات متحده عربی، انگلستان، هلند و روسیه شرکت کردند.

مجموع مخاطبان و فالوورهای این اینفلوئنسرها در شبکه های اجتماعی به بیش از 20 میلیون نفر می رسد.

پیش‌بینی می‌شود در مدت 3 ماه از مجموع تقریباً 30 محتوا در شبکه‌های اجتماعی بیش از 40 میلیون بازدید ایجاد شود. این تعداد باعث می شود که محتوای تولید شده توسط این 9 نفر به دلیل بازنشر و توزیع متوالی توسط ناشران دیگر، طی یک سال پس از دور به 100 میلیون بازدید برسد. لازم به ذکر است که مجموعه ای با این حجم، تنوع و حجم مخاطب هرگز توسط بخش خصوصی وارد کشور نشده است. انتظار می رود تکمیل این سفر نقش موثری در ارتقای برند ملی گردشگری داشته باشد.

تاکنون 8 اینفلوئنسر در شبکه های اجتماعی خود مطالب مختلفی را به اشتراک گذاشته اند تا ایران را به عنوان یک مقصد جدید گردشگری معرفی کنند و به زودی سایر اینفلوئنسرها اقدام به آپلود مطالب خود خواهند کرد. این مطالب همچنان به اشتراک گذاشته می شود و مطالب جدید در آینده بارگذاری خواهد شد.

به عنوان مثال، بیلبورد پاکستان، یک مجله آنلاین با 320000 دنبال کننده، عکس های یکی از اینفلوئنسرهای دعوت شده را به اشتراک گذاشت.

100 میلیون بازدید از صفحات اینفلوئنسرها در ایران

همچنین یکی از پربازدیدترین ویدیوهای یک اینفلوئنسر است که تنها یک روز پس از ارسال، 300000 بازدید دریافت کرده است. با توجه به تحلیل صفحه خانم دوروتی، پیش بینی می شود این ویدیو در 1-3 ماه آینده به 3 میلیون بازدید برسد.

پست دیگری که خانم دوروتی در صفحه خود منتشر کرد در مدت دو هفته 20000 لایک و 800 کامنت دریافت کرد که در شبکه های اجتماعی آمار بالایی است.

نمونه دیگر ویدئویی است که آقای آلپ از قبرس در صفحه خود ارسال کرده است. با در نظر گرفتن اینکه تعداد فالوورهای آن ها نسبت به سایر اینفلوئنسرها کمتر است، این ویدیو به میزان بیننده خوبی دست یافت زیرا در مدت 4 هفته تقریباً 42000 بار مشاهده شد انتظار می رود با توجه به تجزیه و تحلیل صفحه خود را به 100 هزار بازدید در ماه های آینده.

ویدیوی محبوب دیگری توسط اینفلوئنسر دیگر به نام مستر جی که در صفحه خود منتشر کردند، طی 6 هفته 111000 بازدید، 8500 لایک و 202 نظر دریافت کرد. پیش بینی می شود در ماه های آینده تعداد بازدیدهای این ویدیو به 500 هزار نفر برسد.

تبلیغات بنری

iribnews به نقل از تیلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *