رئیس دفتر خدمات سازمان غذا و دارو گفت: طی 6 ماهه امسال 2070 تماس تلفنی با مشتریان برقرار شد و تمامی موارد تا حصول نتیجه نهایی پیگیری شد.
وی گفت: همچنین 300 درخواست از طریق سامانه های فروش بلیط و خدمات رسانی پیگیری شد.
مسئول دفتر خدمات سازمان غذا و دارو گفت: برای جلوگیری از تنش های احتمالی و رفع مشکلات 50 مورد همکاری با مدیرکل مرکز حراست اجرا شد. در همین مدت 800 کد دو بعدی از سامانه رضایت ریاست جمهوری دریافت و چاپ شد و 50 درخواست نیز با همکاری پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری پیگیری شد.
وی بیان کرد: در مجموع 48 هزار و 301 مراجعه شخصی و الکترونیکی ثبت شد. بخش های مختلف سازمان نیز با جدیت با این درخواست ها برخورد کردند. به طور متوسط ماهانه 1896 بازدید از طریق سامانه میز کمک و 1684 بازدید از طریق سامانه پشتیبانی انجام شده است.
الانصاری تاکید کرد که بخشهای مختلف از جمله اداره کل دارو و مواد کنترلشده، تجهیزات و ملزومات پزشکی، محصولات طبیعی و سنتی و محصولات غذایی و آرایشی نقش عمدهای در پاسخگویی به درخواستهای مشتریان و حل مشکلات آنها داشتند.
مهندس الانصاری با تاکید بر تداوم تلاش ها برای ارتقای خدمات سازمان غذا و دارو افزود: دفتر خدمات الکترونیک حضوری با هدف ارتقای رضایتمندی مشتریان با همکاری مستمر بخش های مختلف سازمان به کار خود ادامه خواهد داد. و تسهیل فرآیندهای ارائه خدمات.