سامانه یکپارچه مدیریت اطلاعات پژوهش و فناوری پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری با حضور رئیس پژوهشگاه افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاری سید وسیما، زین پس از امور مربوط به ارتقاء، ارتقاء، کمک هزینه ها، طرح های تحقیقاتی و … برای اعضای هیئت علمی و کارشناسان پژوهشی این مرکز در این سامانه بارگذاری و پیگیری می شود. رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری در مراسم افتتاح سامانه یکپارچه مدیریت اطلاعات و فناوری پژوهشی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری با اشاره به امکانات و مزیت های استفاده از این سامانه گفت: در آموزه های سازمانی بیان شده است که تسریع فرآیندها از انواع فسادها جلوگیری می کند و باعث صرفه جویی در اتلاف وقت و نیروی کار و مسائلی از این دست می شود. لذا با توجه به انتقادات و نارضایتی های موجود از سوی همکاران و عموم مردم خارج از پژوهشگاه، سعی شد با راه اندازی سامانه مدیریت اطلاعات و فناوری پژوهش، مراحل عملیات را تا حدودی حذف و تسریع کنیم.
مصطفی دی بهلاوان افزود: این سامانه بخشی از ایرادات پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری را برطرف می کند به عنوان مثال با مشکلاتی مانند کمبود وقت، ناهماهنگی در ارائه اطلاعات و… مواجه هستیم و استفاده از این سامانه این نقص را جبران می کند. .
رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، آرشیو اطلاعات پژوهشی را از دیگر مزیت های این گونه سامانه ها عنوان کرد و گفت: تمامی اطلاعات گزارش ها و مقالات اعضای هیئت علمی و سایر موارد در قسمت بیوگرافی اعضا برای مشاهده داخلی و خارجی قابل دانلود است. مخاطبان در این سیستم
iribnews به نقل از تیلا