اخبار اخبار تکنولوژی

بازدید ۸۰ درصدی مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس از درگاه‌های رسانه ملی

تبلیغات بنری


80 درصد از دنبال کنندگان بازی های المپیک 2024 پاریس این مسابقات را از طریق درگاه های رسانه ملی تماشا کردند.

80 درصد بازدیدها از بازی های المپیک 2024 پاریس در پرتال های رسانه ملی است

به گزارش تیلا مرکز تحقیقات صدفسیما اعلام کرد: بر اساس نظرسنجی انجام شده در خصوص پخش بازی های المپیک 2024 پاریس، 80 درصد از کسانی که بازی های المپیک را دنبال کردند، از طریق سما، تلبیون و صدا، مسابقات ورزشی پاریس را تماشا کردند. کانال ها

بر اساس گزارش معاونت فضای مجازی که به بررسی میزان بازدید ویژه برنامه های رسانه ملی 2024 در شبکه های اجتماعی و مکاتبات داخلی پرداخته است، 100 هزار قطعه محتوای مسابقات و محتوای مرتبط در پنج پلتفرم تلگرام منتشر شده است. توییتر، اینستاگرام، ایتا و روبیکا و در مجموع یک میلیارد بازدید و مصرف داشته اند.

در سی و سومین دوره بازی های المپیک پاریس از 5 تا 21 مرداد میزبان بیش از 200 کشور بود و تیم ورزش کشورمان با 12 مدال در رده بیست و یکم قرار گرفت. رسانه ملی با خرید حق پخش مسابقات و تهیه چندین ویژه برنامه از شبکه سه سیما و ورزش و همچنین متن و پوشش مسابقات در سایر شبکه های سیما، رادیو، منطقه و خارج از کشور، به پوشش این رویداد جهانی ورزشی پرداخت. پلتفرم های تلویزیون

تبلیغات بنری

iribnews به نقل از تیلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *